Du må ikkje gå
Ikkje la det skje
Prøv å gløyme det
Det du tenkjer på
Gløym alt ondt som var
Det vi krangla om
Gløym at eg var dum
Alt jeg gjord og sa
Gløym all missbrukt tid
Alt vi misforsto
Det er burte no
Bare du vil bli
Du må ikkje gå

Eg ska gje deg perler av regn
Som kjem fra eit land
Der det aldri er regn
Eg samlar rundt jorda
Alt lys og alt gull
Og dekker til kroppen din hver gang du frys
Eg ska bygge eit gjerde
Og skape et rike
Et kjærleikens rike
Kor du ska si ja
Du må ikkje gå

Du må ikkje gå
Eg ska finne på
Meinigslause ord
Som du ska forstå
Sånne eventyr
Som du veit e sann
Om to hjerta
Ein gang sto i brann
Om prinsessa som lå dø av sorg
I sin mørke borg
Ho lengta så
Du må ikkje gå

Jo visst går det an
At utbrudd blir tent i en gammel vulkan
Som vi trudde va dø
Det kan finnes frø i forsteina mark
Som gjer større blomst enn i kongens park
Og når natta kan flamme som sollys dag
Må rødt og svart kunne gå i lag
Du må ikkje gå
Eg ska ikkje gråte meir
Ikkje snakke meir
Eg ska finne ro
Bare se på dæ
Om du nok en gang
Finn ei munter sang
Ska eg høre på
Bare la meg bli
I skyggen din ein stund
Skyggen av di hand
Skyggen av din hund
Du må ikkje gå
du må ikkje gå
du må ikkje gå

Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas

umsett av roger robberstad
2006


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Harald

Jeg hater måker?